مهد کودک نیایش

خاطره روز معلم

1391/2/13 12:20
نویسنده : یگانه
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،من يكي از مربياي مهد كودكمون هستم،امروز خيلي روز خوبي بود برام.چون روز خودم بود،چشمک         

روز معلم....

امروز از صبح بچه ها با شوق وذوق بيشتر از هر روز ميومدن.از چند روز قبل هم با  لو دادن اينكه خانواده هاشون چي واسمون كادو خريدن،پيشواز روز معلم رفته بودن.لبخندبالاخره روز معلم هم رسيد.توي مهد با بچه ها جشن گرفتيم،كيك وشيريني خورديمزبان،كلي هديه گرفتيم.البته ما كه انتظاري نداريم،اينو واقعا ميگم،وقتي كسي به كارش علاقه داشته باشه و عاشق كار با بچه ها باشه، با يه ابراز محبت ساده هم احساس رضايت ميكنه و من هم همين طورم.الان كه دارم اين مطلب رو مينويسم،ساعت كاري مون با يه خاطره جالب از روز معلم تموم شده.

خاطره اينه كه:يكي از بچه ها كه با مامانش اومد بود و منتظر ديدن خانم مربي  بود كه هديه اشو بده،يه دفعه كادو افتاد و .....شكسسسسسست.ناراحتبقيه اشو ديگه نميگم.خودتون تصور كنين حال مامان و بچه و خانم مربي رو......قلبنگرانگریه

 

خلاصه حواستون باشه هديه از دستتون نيفته كه.....چشمک

                                                              از همه مامانايي كه زحمت كشيدن،متشكرم.بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مانی
13 اردیبهشت 91 12:04
سلام
روزتون مبارک ....
خیلی خیلی ممنون .....
آخه نازی .... همیشه شاد باشید


مامان محمد
13 اردیبهشت 91 17:13
سلام به مهد کودک نیایش و مربی خوبش یگانه جون.
خییییییییلی قشنگ بود واقعا نشوندهنده زحمات بی دریغ شماست، درضمن روزتون مبارک انشالللله همیشه سالم باشید تا بچه های ما از شما و آموزشهای شما بهره ببرن،هم من و هم محمدم و مهدی جونم از شما تشکر میکنیم.
رو یه برگ گلابی با یه مداد آبی هزار دفعه نوشتیم دوستتون داریم حسابی،هزارتا بوس برای شما مربیان دلسوز.